Op zaterdag 13 juni werd de jaarlijkse Motorrit Drempt onder zonnige omstandigheden verreden. Na ontvangst met koffie en koek, reden meer dan 20 motoren in 3 groepen vanaf het Dorpshuis een prachtige route door de Achterhoek met als tussenstop Berenschot’s Watermolen in Woold waar op het terras van een heerlijke lunch kon worden genoten. Veel motorherinneringen werden opgehaald en er werd weer veel gelachen.

